You Know What They Say Wa Wa Wa


Wa Wa Wa Lyrics – Irvin Bans

Vocaliser: Irvin Bans
Title: Wa Wa Wa

Uh
Wa wa wa wa
I wonder what they say
I say woah woah

Woah woah
Woah
Aye
They be doubtable they exist hoes just like these opps dawg

I know that Christmas like the grinch nosotros stealing blocks dawg
Spoke about my girl turn em veggie now he Sasquatch
I know I'm incorrect but I ain't perfect just letting off dawg
And I say woah woah woah woah woah wonder what they say

And I say I woah woah woah woah woah wonder what they say
I seen a few junkies and we done named em Timmies
How yous fat boy but love rocking skinnies
They say I ain't gangsta and it ain't me

And I'one thousand that lyin you lot wanna push I own't kiddin
Everything a joke til they retrieve I'm rapping
Til I hit these notes brand em dance like Jackson
I finally doubled what I made at present I'k flipping fractions

It's all over those media mail when I tell em tap In
I recall I ain't had it I had to grab that shovel
Made couple bucks a mean solar day and I was working local
Pops was long distance he was out here sending postal

Few shirts few cologne and he was working noble
But that pay had him feeling like he ain't getting total
Was making moves comes with changes and a few proposals
Let em talk behind my ear

I ain't speaking if you ain't hear
And I say woah woah woah woah woah wonder what they say
And I say I woah woah woah woah woah woah woah f#ck what they say
They be suspect they be hoes just like these opps dawg

I know that Christmas like the grinch we stealing blocks dawg
Spoke about my girl turn em veggie at present he Sasquatch
I know I'yard wrong but I own't perfect merely letting off dawg
None of this sh#t be necessary

I had some trunk dawg OD he in the cemetery
And I was balling OT Making moves like
Legendary
And I own't too focused too on those jewels kuz everything temporary

From the sun up
Had to turn upwardly
And We gon bear burner
And We gon allow em go

But On my mind is stayin murder
And things been getting worster
And I had to take that dirt off
Ain't sh#t for a bear witness

n#gg# we gon put that work up
And you ain't fifty-fifty feel that pain
Til I evidence you or I draw it in the frame
Not even that yous gotta walk the same mile that I tained

Nosotros was move a p ts they filled the way
Them sirens every nighttime made question what the way
n#gg# I don't know the way
All-time believe if they button my #ss stone his #ss and we Gon him have him laid

And I say woah woah woah woah woah wonder what they say
And I say I woah woah woah woah woah woah woah f#ck what they say
They be suspect they be hoes just like these opps dawg
I know that Christmas like the grinch we stealing blocks dawg

Spoke virtually my girl turn em veggie now he Sasquatch
I know I'g wrong but I own't perfect just letting off dawg
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.net

You can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Acquaintance and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        
          Other Popular Songs:                                                    
Sreeja - Retro
DJ Ray - That'south Facts

Wa Wa Wa – Terjemahan / Translation

Uh.
Wa wa wa wa
Saya ingin tahu apa yang mereka katakan
Saya katakan woah woah

Woah Woah.
Wow
Iya
Mereka curiga mereka cangkul seperti ini opps dawg

Saya tahu bahwa Natal seperti Grinch kami mencuri blok dawg
Berbicara tentang gadis saya mengubah em veggie sekarang dia sasquatch
Saya tahu saya salah tetapi saya tidak sempurna membiarkan Dawg
Dan saya katakan woah woah woah woah woah bertanya-tanya apa yang mereka katakan

Dan saya katakan saya woah woah woah woah woah bertanya-tanya apa yang mereka katakan
Saya melihat beberapa pecandu dan kami selesai bernama em timmies
Bagaimana Anda gemuk bocah tetapi suka skinnies goyang
Mereka bilang aku bukan gangsta dan itu bukan aku

Dan aku yang kamu ingin mendorong aku tidak kiddin
Semuanya lelucon sampai mereka pikir saya ngerap
Sampai saya menekan catatan ini membuat mereka menari seperti jackson
Saya akhirnya menggandakan apa yang saya buat sekarang saya membalik fraksi

Semuanya di atas pos media ketika saya memberi tahu mereka
Saya ingat saya tidak punya itu saya harus meraih sekop itu
Membuat pasangan dolar sehari dan saya bekerja lokal
Pops adalah jarak jauh dia di sini mengirim pos

Beberapa kemeja beberapa cologne dan dia bekerja mulia
Tetapi bayaran itu membuatnya merasa seperti dia tidak mendapatkan total
Sedang membuat gerakan datang dengan perubahan dan beberapa proposal
Biarkan mereka berbicara di belakang telingaku

Saya tidak berbicara jika Anda tidak mendengar
Dan saya katakan woah woah woah woah woah bertanya-tanya apa yang mereka katakan
Dan saya katakan saya woah woah woah woah woah woah woah bercinta apa yang mereka katakan
Mereka curiga mereka cangkul seperti ini opps dawg

Saya tahu bahwa Natal seperti Grinch kami mencuri blok dawg
Berbicara tentang gadis saya mengubah em veggie sekarang dia sasquatch
Saya tahu saya salah tetapi saya tidak sempurna membiarkan Dawg
Tidak ada omong kosong ini yang diperlukan

Saya punya beberapa tubuh dawg od dia di kuburan
Dan saya sedang memindahkan gerakan
Legendaris
Dan saya tidak terlalu fokus pada perhiasan itu Kuz s#mentara s#mentara

Dari matahari terbit
Harus muncul
Dan kami gon membawa burner
Dan kami membiarkan mereka pergi

Tetapi di pikiran saya adalah pembunuhan tinggal
Dan segalanya menjadi pengolah
Dan aku harus mengambil kotoran itu
Tidak ada untuk pertunjukan

n#gg# kita gon menempatkan itu bekerja
Dan Anda bahkan tidak merasakan sakit itu
Sampai saya tunjukkan atau saya menggambarnya di bingkai
Bahkan Anda harus berjalan dengan mil yang sama yang saya dapatkan

Kami bergerak ps mereka memenuhi jalannya
Mereka sirene setiap malam membuat pertanyaan seperti apa
due north#gg# aku tidak tahu jalannya
Paling percaya jika mereka mendorong pantat saya mengguncang pantatnya dan kami gon dia telah meletakkannya

Dan saya katakan woah woah woah woah woah bertanya-tanya apa yang mereka katakan
Dan saya katakan saya woah woah woah woah woah woah woah bercinta apa yang mereka katakan
Mereka curiga mereka cangkul seperti ini opps dawg
Saya tahu bahwa Natal seperti Grinch kami mencuri blok dawg

Berbicara tentang gadis saya mengubah em veggie sekarang dia sasquatch
Saya tahu saya salah tetapi saya tidak sempurna membiarkan Dawg
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.internet

Lyrics Irvin Bans – Wa Wa Wa

Kindly like and share our content. Delight follow our blog to go the latest lyrics for all songs.

We don't provide any MP3 Download, please support the artist by purchasing their music 🙂

You can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Acquaintance and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        

thomaswougen.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-irvin-bans-wa-wa-wa/

0 Response to "You Know What They Say Wa Wa Wa"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel